We are like a family, and we always will


Nu har jag en känsla av att Ida bloggar mer än jag.. Men tycker iaf att jag är ganska bra för att ha den här datan jag har, haha vilken bra ursäkt Sofi!

Iaf, idag så var jag med Giselle, har inte varit med den flickan på jätte länge!
Vi spelade COD, och sen GTA. Förvånande, nej. Kul hade jag iaf. Nu ska jag röra mig mot sängen och sova som jag inte gjorde inatt.. Godnatt!

PS. Uppvisning klockan 20.00 i V-malm imorgon (torsdag) det är gratis så det är bara att komma om ni vill!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:57:55
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback