Gymnasiemässan

hejsan hoppas!
Idag så var jag på gymnasiemässan, mycket intressant. hittade fyra nya gymnasium alla med mode designe och textil inrikning. Två av dom var inte bra för till ena skulle det ta lite över en timma att åka och den andra skulle det ta två timamr så det kändes inte aktuelt men två nya blev det så nu har jag tre gymnasium som jag värkligen vill söka :)

Efter mässan så åkte jag till globen och kollade på globen horse sohw as roligt som vanligt. Efter det var det stallet som gälde och det gick inte så bra tuvärr. Orkar inte lägga in bilderna från globen idag men dom kommer någon dag inom kort.
Funderar på att göra en hiss/diss lista som sofi gjorde förut men får se om det blir av. Men nu ska jag kolal bloggar.


Den lila hästen var min förut men nu står hon i Jävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback