Dag 5 - Vad är kärlek?


Vad är kärlek?
Jag tror nog ingen människa vad kärlek egentligen är. Alla har olika uppfattningar om vad det är så kärlek är vad man gör det till.
För mig är inte kärlek att man inte vill vara ifrån en person, eller saknar den så fort den har lämnat rummet, det där är något annat. Utan för mig är kärlek när man inte kan leva utan den personen.
Alla har en egen ide av vad kärlek är, oftast är det bara fint men det är inte kärlek. Kärlek är rätt så hemskt också. Om man skulle offra nånting för att kunna leva med den man vill, det kallar jag kärlek. Det behöver inte vara värsta grejen, kan vara sitt liv t. ex. i Sverige eller något litet som man ändå offrar. Det är vad kärlek är för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback