Dag 1 - Presentera mig själv.


Okej, en presentation om mig själv nu då.
Mitt namn är Sofi Anna Cathrin Strömberg och är 15 men fyller 16 den 18 februari! Vilket betyder att jag går i 9:an i Kunskapsskolan i Tyresö. Där jag spenderar väldigt mycket tid av den lilla tid jag har, alltså i Tyresö. Först skola sen bor min mormor & morfar i Tyresö som jag dock inte brukar vara så mycket hos men sen har jag min pojkvän Rickard som bor där vilket gör att jag är ganska mycket i Tyresö.
Min fritid spenderas (förutom i Tyresö) väldigt mycket i gymnastikhallen, fem dagar i veckan. Jag är tränare till en grupp på 10 år och jag tränar själv i en grupp. Gymnastik är en sån sport som tar upp väldigt mycket tid eftersom vi tränar tre timmar varje gång så den lilla tid jag har kvar försöker jag ägna åt mina vänner, väldigt svårt att hinna med allt speceillt nu när det är så mycket skola, men jag är en sån som tyvärr tar skolan i sista hand.
Mina föräldrar är skilda men båda bor i Haninge, pappa bor i Brandebergen och mamma bor i Handen. Jag har tre äldre bröder men bara en bor hemma.
Okej, hur är jag som person? Jag vet inte riktigt, jag är väldigt envis av mig eller iaf när det gäller min pojkvän annars kan jag skärpa mig, jag är oftast en väldigt glad person förutom när jag blir sur för då blir jag riktigt sur. Haha, morgontrött är jag också, extremt morgontrött vilket kan bero på att jag är en nattuggla. Shit det här var ju faktiskt ganska svårt. Men jag vet att alla jag känner säger att man tror att jag är en bitch innan man lär känna mig. Juste, jag kan vara riktigt uppkäftig ibland, och dryg men det är oftast mot folk jag inte respekterar eller inte tycker om. Aja, det här får räcka. Grattis till dig som ens orkat läsa så här långt. Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback