Dag 1 - Presentera mig själv - Ida

Den 26 Oktober 1995 kom lilla jag Ida Linnea Margareta Westander till jorden. Hehe fin liten ilevelse nä men nu ska jag komma till saken. Jag är somsagt 15 år och går i 9an i kunskapsskolan Tyresö. Jag är för det mästa glad och spralig men VÄLDIGT ENVIS. Hahah det är inge bra men jag lovar jag försöker förbättra mig. På min fritid så håller jag på med hästar och tävlar i hoppning. JAg rider på Enskede gård och har gjort det snart i ett år. Men har ridit sen jag var 6 år gamal. Jág hadde en egen ponny när jag var 9 tills jag blev 11. Hon hette Linetta och är det bästa som har hänt mig. Nu står hon i Jävle på en ridskola. JAg bor i Brandbergen med min mamma pappa och store bror. Jag har även två kaniner som är yber söta. Jag ska snart söka gymnasium och jag ska gå textil mode design men har inte bestämmt mig i vilken skola. Jag älskar mina vänner och det är dom som får mig att må bra. Rosetter får mig också att må bra heh. Jag är galen i Eric Saade vilket gör att mina vänner knappt står ut med mig hehe. Jag älskar cola också. Vet värkligen inte vad jag ska skriva men jag hoppas att det här blir bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback